با من خبر

این وبلاگ به مقالات و اخبار در حوزه های مختلف می پردازد

با من خبر

این وبلاگ به مقالات و اخبار در حوزه های مختلف می پردازد

ضرورت پیشگیری از پوکی استخوان در مردان

پیشگیری از پوکی استخوان در مردان

ضرورت پیشگیری از پوکی استخوان در مردان

 با وجود این که شیوع پوکی استخوان بیشتر در خانم‌ها به خصوص خانم‌های مسن مشاهده می‌شود. اما امروزه بر اساس آمار مشخص شده که این عارضه در مردان هم شایع می‌باشد، هر چند که شیوع آن به گستردگی شیوع پوکی استخوان در بین خانم‌ها نیست. مطالعات اپیدمیولوژیک در زمینه پوکی استخوان نشان داده است که احتمال بروز پوکی استخوان در مردان نسبت به زنان تقریباً یک دهه دیرتر بروز می‌کند. به علاوه این که جمعیت مردان مبتلا به پوکی استخوان نسبت به زنان مبتلا یک سوم می‌باشد. با این حال ضروری است که در جهت جلوگیری از بالا رفتن میزان بروز این عارضه در مردان به فکر پیشگیری از آن بود. 

ادامه مطلب ...

مشکلات زناشویی را ضربه فنی کنید

مشکلات زناشویی را ضربه فنی کنید


برای رفع مشکلات زناشویی ، یا بگیرید چگونه باهم حرف بزنید

یکی از رایج‌ترین مشکلات زناشویی گزارش شده ، مکالمه است. ممکن است این آیتم یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زناشویی در افراد باشد. چنین معضلی برای هرکدام از ما ممکن است معانی متفاوتی داشته باشد. در این مقاله منظور ما عدم درک می‌باشد؛ به این معنا که نقطه‌نظر فرد مقابل را نتوانیم درک کنیم. این با نفهمیدن فرق دارد. 

ادامه مطلب ...

علل اصلی ناباروری در زنان و مردان شناسایی شد

علل اصلی ناباروری در زنان و مردان شناسایی شد!

ناباروری به حالتی گفته می شود که شما به مدت شش ماه تا یک سال (بسته به سن شما) به صورت محافظت نشده رابطه جنسی داشته باشید ولی باردار نشوید.

 

ادامه مطلب ...

آیا تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی کیستیک درمانی دارد ؟

نتیجه تصویری برای درمان تنبلی تخمدان

تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی کیستیک ، یکی از شایع ترین بیماری های اختلال هورمونی در زنان در سن بارداری است. درمان تنبلی تخمدان می تواند از ناباروری جلوگیری کند.

تنبلی تخمدان یک بیماری رایج در بین زنان است که از هر ده زن تقریبا یک نفر به این بیماری مبتلا می شود. همچنین یکی از عواملی است که می تواند منجر به عدم باروری در زنان شود. تنبلی تخمدان می تواند منجر به بروز شرایط بدتری مانند دیابت، بیماری های قلبی، افسردگی و افزایش احتمال سرطان رحم نیز شود.  

ادامه مطلب ...

چندین نکته و ترفند مهم در هنگام صدا زدن همسرتان

زوج های موفق


همه این کلمات باید با چاشنی پر رنگ احترام همراه باشد. احترام اصل اساسی اساسی اساسی زندگی مشترک است و همه چیز حتی صدا کردن همسر نیز باید تابعی از آن باشد.

 

امروز می خواهیم موضوعی ساده ولی در عین حال مهم در روابط همسران را بررسی کنیم: نحوه صدا زدن همسر. 

ادامه مطلب ...